Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av THE WALL - 9 augusti 2010 16:33

Okey! Prestations ångest. Det var lääänge sen jag skrev sist. Jag "hittade" min egen blogg när jag googlade mig själv och tänkte. Man kanske skulle köra på igen!


Sen sist jag skrev har det gått mer än 3 år. Så jag har självklart hunnit med en hel del, tänkte nämna lite: Jag har avvärkat två arbetsplatser sen sist, en flickvän, x antal utlandsvistelser, där till Bali och Jamaica, håret har börjat dra sig uppåt, tur man e snygg i snaggat :P, vänner har kommit och flyttat, pengar har rullat in och förbrukats, Lars Monsen har släppt ett par dvder och vart på NRK typ 3 tusen gånger, det har vart motgångar och medvind, finans kris och krig, glada dagar och ledsna dagar, gaddningar har till kommit, SATS medlemskapet har avslutats och upprättats, jag har flyttat 4 gånger men jag är mist lika förälskad i Oslo nu som då.

Idag bor jag med han som resterar av Kungsängen kollektivet, Ricki bobo som oxå går by the namn Rickard!


Livet rullar på, tur man e glad å står på! Another day another dollar.


Ovido - Quiz & Flashcards