Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Idag var en fantastisk dag!

Av THE WALL - 19 augusti 2010 18:58


Ahha då vare fredag imorgon igen. Wohoo! Jag fattar inte var tiden och dagarna tar vägen. Jag minns i söndags kväll, hur jag tänkte "Men fyy, skal man jobba en hel vecka till nu?" 

Varje morgon är det lika jävligt att gå upp ur sängen. Men man glider upp, kryper in i duschen, slacktar en tallrik gröt och sen är man ready for war! Like always, another day another dollar..


En annan anledning till att tiden rinner iväg är att jag har det fett kul på jobbet. Jag kommer dit tidigt och går sent. Jag ser fram emot att komma till jobbet, glida upp på kontoret, kolla mailen, uppdatera profiler i sosiala medier, kontakta kunder, booka möten med intressanta företag men bästa av allt, förmedla det glada budskapet och sälja en tjänst som jag till 100% kan stå bakom och vet genererar pengar för kunden idag, skreddarsys för imorgon och utvecklas för framtiden.

 

Idag var en fantastisk dag! Och imorgon ere Friidag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av THE WALL - 16 juni 2011 13:30

                Cribs Norge växer och det verkar inte vara något som stoppar det. Kul att se hur det kommer mer och mer gratis tjänster som underlättar för svenskar som vill bo och jobba i Norge. Dom gör ett kanon jobb!   Tidigare...

Av THE WALL - 23 maj 2011 23:03

Du hittar fler och fler bostadsannonser på Cribs Norge. Sist jag var inne så hittade jag 85 lediga lägenheter Oslo och kollektiv Oslo. Kul att se att det växer så fort. Men det är lite synd att det inte är mer lediga rum i kollektiv, de flesta bostad...

Av THE WALL - 25 mars 2011 16:56


Cribs Norge har skrivit en deklatarions guide för svenskar som jobbar i Norge. Där kan du läsa om alla avdrag som du kan göra. Smart och enkelt!   Link till Deklarationsguiden 2011 10 % Standardfradrag Avdrag för dig som pendlar till Norg...

Av THE WALL - 14 mars 2011 16:26

På vika mansion händer det mycket! Folk har flyttat in och ut och kollektivet blomstrar. Man vet aldrig när nån ska flytta ut. Men att hitta nån som vill flytta in är inte särskillt svårt, svenskarna som vill bo i Norge är många och det kommer nya jo...

Av THE WALL - 3 mars 2011 15:45

Det är många som skriver om hur man går tillväga för att jobba i Norge. Väldigt många fokuserar på att att få folk att klicka på google annonsering för att tjäna pengar. Flera har bra och nyttig information men ska man jobba i Norge så är jobb i norg...

Ovido - Quiz & Flashcards