Alla inlägg under september 2010

Av THE WALL - 3 september 2010 16:00

Tjena!


Jag kollade precis min statistikk från omröstningen, det ser ju positivt ut men jag diggar att några är klart ointresserade av bloggen! "Sluta blogga føfan!" Okey, tack. Då vet jag.. Jorå satt eeee..


Another week done! Tiden går så in i helv.. fort. Jag hinner knapt andas känns det som. Kommer inte ihåg sist jag hängde med boysen. De var ju sommar nyss och man hade massa tid å gjorde feta saker varje dag. Sen flyttade Alex och jobbet startade, nu är det kallt så man fryser på morgonen. Skare bli mörkt nu oxå?

De e ju klart, då kan man sätta på sig ullsocker dra på elementen och betala el-räkningen. TACK! skit schysst, men du var det bara 6000.- denna gången. Skicka fler bara!


Nä om jag skal dra hem til VikaMansion som den VMK man e, kl e ju past arbetstid och det är fredag... Nu blire inge mer på ett tag. Sjukt mkt å göra den här månaden och det här har jag inte tid til då, slänger upp en video eller två i mellan tiden kanske.


 Kolla in de här! skit kul grej, WorldWar 2 on Facebook.

http://www.blameitonthevoices.com/2010/03/ww2-on-facebook.html


Ovido - Quiz & Flashcards