Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Jobba i Norge

Av THE WALL - 3 mars 2011 15:45

Det är många som skriver om hur man går tillväga för att jobba i Norge. Väldigt många fokuserar på att att få folk att klicka på google annonsering för att tjäna pengar. Flera har bra och nyttig information men ska man jobba i Norge så är jobb i norge och boende i norge viktigast. När jag flyttade till Norge fanns det inte så mkt information om ämnet, idag är det för mkt och svårt att hitta bra, uppdaterad information. Jag kan tipsa om en sida som heter Cribs Norge, lite speciellt namn kanske men snygg sida och mycket bra info om jobb i Norge. Där hittar du all information på en plats och det verkar som att allt stämmer och uppdateras ofta. Bara ett tips.


Annars vare ju sjuk länge sen jag skrev nå vettigt här. Blir inte så ofta jag uppdaterar denna bloggen. men men, ha en fin dag alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av THE WALL - 16 juni 2011 13:30

                Cribs Norge växer och det verkar inte vara något som stoppar det. Kul att se hur det kommer mer och mer gratis tjänster som underlättar för svenskar som vill bo och jobba i Norge. Dom gör ett kanon jobb!   Tidigare...

Av THE WALL - 23 maj 2011 23:03

Du hittar fler och fler bostadsannonser på Cribs Norge. Sist jag var inne så hittade jag 85 lediga lägenheter Oslo och kollektiv Oslo. Kul att se att det växer så fort. Men det är lite synd att det inte är mer lediga rum i kollektiv, de flesta bostad...

Av THE WALL - 25 mars 2011 16:56


Cribs Norge har skrivit en deklatarions guide för svenskar som jobbar i Norge. Där kan du läsa om alla avdrag som du kan göra. Smart och enkelt!   Link till Deklarationsguiden 2011 10 % Standardfradrag Avdrag för dig som pendlar till Norg...

Av THE WALL - 14 mars 2011 16:26

På vika mansion händer det mycket! Folk har flyttat in och ut och kollektivet blomstrar. Man vet aldrig när nån ska flytta ut. Men att hitta nån som vill flytta in är inte särskillt svårt, svenskarna som vill bo i Norge är många och det kommer nya jo...

Av THE WALL - 3 september 2010 16:00

Tjena! Jag kollade precis min statistikk från omröstningen, det ser ju positivt ut men jag diggar att några är klart ointresserade av bloggen! "Sluta blogga føfan!" Okey, tack. Då vet jag.. Jorå satt eeee.. Another week done! Tiden går så i...

Ovido - Quiz & Flashcards